Asszisztenst keresünk, aki adminisztratív, logisztikai és pénzügyi feladatok elvégzésében jártas

Vega-Impex Kft.
Göd
Bruttó 1 Ft - 1 Ft / óra
2019. 10. 15.


Játékokkal és bútorokkal foglalkozó import és kereskedelmi cégként keresünk munkatársat gödi telephelyre adminisztratív, logisztikai  és minimális pénzügyi tevékenységhez kapcsolódó back office feladatok elvégzésére teljes munkaidőben családias környezetbe.

Feladatok

- Nemzetközi szállítások szervezése a megrendeléstől az áruk raktárba történő megérkezéséig. Import rendelések logisztikája.

- Válasz a bejövő e-mailekre és telefonhívásokra.

- EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) használata.

- Árajánlatok és ajánlatok kérése különféle vállalatoktól (szállítócégek, informatikai cégek, szolgáltatók, stb.)

- Támogatás e-mailben és telefonon az ügyvezetőnek (angol és magyar)

- Üzleti utak szervezése (szállodafoglalás, repülőjegy-vásárlás, vonatjegyek, vízumkérelmek stb.)

- Banki átutalások végrehajtása és pénzügyi adatok feldolgozása

- Különféle adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások

- Legalább 2 évig hasonló pozícióban szerzett tapasztalat.

- Számítógépes és az ehhez kapcsolódó szoftverek tökéletes használata (MS Office).

- Jó kommunikációs - és írás készség.

- Önálló munkavégzés és gyors problémamegoldás.

- Társalgási szintű angol nyelvtudás.

Előnyök

- Jó kommunikációs készség (angol, magyar).

- 2 évnél több éeves tapasztalat hasonló pozícióban.

Amit kínálunk

  • Családias környezetű munkahely.
  • Szabad hétvégék.
  • Munkaidő 8-17 óráig (pénteken 16 óráig).

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!