Adminisztráció, irodai munka

Asszisztenst keresünk, aki adminisztratív, logisztikai és pénzügyi feladatok elvégzésében jártas

Munkavégzés helye: Göd
Fizetés: Bruttó 1 - 1 / óra
2019. 10. 15. 11:27
Jelentkezem

Játékokkal és bútorokkal foglalkozó import és kereskedelmi cégként keresünk munkatársat gödi telephelyre adminisztratív, logisztikai  és minimális pénzügyi tevékenységhez kapcsolódó back office feladatok elvégzésére teljes munkaidőben családias környezetbe.


Feladatok:

- Nemzetközi szállítások szervezése a megrendeléstől az áruk raktárba történő megérkezéséig. Import rendelések logisztikája.

- Válasz a bejövő e-mailekre és telefonhívásokra.

- EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) használata.

- Árajánlatok és ajánlatok kérése különféle vállalatoktól (szállítócégek, informatikai cégek, szolgáltatók, stb.)

- Támogatás e-mailben és telefonon az ügyvezetőnek (angol és magyar)

- Üzleti utak szervezése (szállodafoglalás, repülőjegy-vásárlás, vonatjegyek, vízumkérelmek stb.)

- Banki átutalások végrehajtása és pénzügyi adatok feldolgozása

- Különféle adminisztratív feladatok elvégzése


Elvárások:

- Legalább 2 évig hasonló pozícióban szerzett tapasztalat.

- Számítógépes és az ehhez kapcsolódó szoftverek tökéletes használata (MS Office).

- Jó kommunikációs - és írás készség.

- Önálló munkavégzés és gyors problémamegoldás.

- Társalgási szintű angol nyelvtudás.


Előnyök:

- Jó kommunikációs készség (angol, magyar).

- 2 évnél több éeves tapasztalat hasonló pozícióban.


Amit kínálunk:

  • Családias környezetű munkahely.
  • Szabad hétvégék.
  • Munkaidő 8-17 óráig (pénteken 16 óráig).
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.